سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن






درد و دل


آثار یک عاشق


نویسنده


دوستان


دوستان عاشق


موضوعات :


آمار وبلاگ :

طراح قالب:


کد جاوا :




نویسنده: مورخ: در ساعت:
|+| نظرات ()




نویسنده: مورخ: در ساعت:



عناوین مطالب وبلاگ

» ::

نویسنده: مورخ: در ساعت:

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
Dastan.kotah & Bahar-20 & Best-Music-Cod

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تو - عشق
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش نور و پرتوی است که خداوند در دلهای دوستانش می تاباند و بدان بر زبان آنان سخن می راند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
عشق
باختنت بی گناهترین گناهم بود، یافتنت بهانه دلم و خواستنت نیازم و با تو بودن آرزویم و تو را گم کردن، پیدایش سراب بود. تو مانند پرستو آمدی و به دورترین دیار غربت رفتی. بی تو ثانیه ها تکراری شده اند و آیینه چیزی جز سراب را نشان نمی دهد و شقایق غریبی می کند و جاده در انتظار مسافر است و هنوز دلم بدون تو بهانه می گیرد و من آرزوهایم را عاشقانه زمزمه می کنم و منتظتر تم

  • کلمات کلیدی :
  • فرشته ::: چهارشنبه 87/9/13::: ساعت 6:12 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 0
    بازدید دیروز: 0
    کل بازدید :1761

    >> درباره خودم <<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    عشق

    >>موسیقی وبلاگ<<